dilluns, 7 de març del 2011

Las Ketchup - Aserejé


Aquestes germanes andaluses van treure aquest èxit a principis dels 2000 amb una tornada que era difícil d'entendre i que va acabar censurant-se en alguns països per associar-la a un ritus satànic. La cançó va traspassar fronteres quan van fer-ne una versió barreja entre anglès i castellà.
Tot i que Las Ketchup van representar a Espanya en el festival d'Eurovisió l'any 2006, amb la cançó Bloody Mary, no van tornar a tenir el mateix ressò que amb l'èxit anterior.

2 comentaris:

Sebastià Martori ha dit...

Ei, company, veig que finalment em vas fer cas. Ho cel·lebro!! Respecte al tema de que es van presentar a Eurovisió, no en tenia la més mínima idea, devien ser les èpoques més fosques del festival (abans de la seva etapa més friki)i, tot i que vaig visionar l'enllaç que em vas penjar, juraria que no havia sentit en la vida aquella cançó.

En fi, bona feina, m'encanta aquest bloc!!

Jordi Tunica ha dit...

Vaig fer les meves indagacions i vaig concloure que es podia incloure en aquesta llista. Segueix pensant temes que ja veuràs que te'n sortiran uns quants més.

Gràcies per seguir-me, no oblidis recomanar-me!

Publica un comentari a l'entrada